Palvelukonseptimme

Uusi palvelukonsepti toimitilojen vuokraukseen

Toimitilojen vuokrausprosessi sisältää useita vaiheita. Palvelukonseptimme kattaa koko prosessin ja on asiakkaillemme maksuton. Toimimme asiakkaan puolesta, asiakkaan eduksi - riippumattomasti, objektiivisesti ja 30 vuoden kokemuksen mukanaan tuomalla asiantuntemuksella.

Laaja yhteistyöverkostomme auttaa meitä palvelemaan asiakasta kokonaisvaltaisesti ja ammattitaidolla. 


Päivitä toimitilasi - se kannattaa tehdä juuri nyt

Nyt on sopiva hetki kartoittaa toimitilat. Talouden tilanne ja muuttuva markkina on monelle yritykselle haasteellinen. Tee tilannepäivitys - ota yhteyttä asiantuntijoihimme, katsotaan yhdessä, ovatko toimitilanne parhaat mahdolliset nyt ja tulevaisuudessa. Jo puolen tunnin palaveri riittää.

Vuokrausprosessi käsittää pääsääntöisesti seuraavat vaiheet:

  1. Tarpeen kartoitus: nykytilanteen kartoitus, yrityksen tulevaisuuden arviointi, tilojen toimivuus, tilojen eri funktiot.
  2. Aikataulutus: vuokrasopimuksen pituus, irtisanomisaika, uusien tilojen etsintään käytettävä aika, uusien tilojen suunnittelun ja valmistumisen vaatima aika.
  3. Vaihtoehtojen kartoitus: vapaat ja vapautuvat tilat, rakenteilla ja suunnitteilla ovevat tilat, haluttu sijanti.
  4. Kohteisiin tutustuminen: perusteellinen tutustuminen vaihtoehtoihin ja niiden vertailu keskenään.
  5. Tilasuunnittelu: työpisteiden määrä, muut tilat, materiaalit, varustelu, taso.
  6. Sopimusneuvottelut: vuokrasopimuksen pituus, alkamisajankohta, vuokrataso.

Toimitilapalvelu FNTC LKV

Käenkuja 8 A
00500 Helsinki
Puh. +358 9135 8166
etu.sukunimoimitilapalvelu.fi
Y-tunnus: 0622917-2
www.toimitilapalvelu.fi
» Tietosuoja- ja rekisteriseloste

© Toimitilapalvelu FNTC LKV
Sivuston toteutus ja CMS – Nerio LKV

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)